Bilder från lördagen

Tjaaa! Nu är jag äntligen här igen. Igår var det en väldigt rolig, men stressad lördag. Var ju först och spelade curling, sedan tårtkalas hos Tobias och avslutade kvällen med fest i Falun hos Jennys kompis Sanna och därefter utgång på Kåren.

Idag har jag haft konsert med Hemvärnet. Gick galant. Det var en stackare som tappade klarinetten i golvet så att hans munstycke sprack. Inte roligt, han fick filma säkert 10 låtar innan han fick ett nytt att spela på. Tråkigt, men sånt som kan hända.

Nu kommer det lite bilder från igår. Enjoy!


Jenny skjuter iväg sin gula sten och siktar på boet.


Wilmas tur.


Folk på annan bana. Jonatan, Andreas (längst bort), Sara och två från Malmö.


Sen var det tags för smörgåstårta hemma hos Tobias. Hans mamma hade bakat en underbart god smörgåstårta och tätt efter fanns det två tårtor att njuta av. (Åt dock bara av en, då jag var proppmätt!)


Hemma hos Sanna: Jenny som Cruella de Ville.


Jag och min kära Jenny Cruella Bananasplit!


Mina naglar igår. Fick kämpa idag för att få bort allt svart klet som satt på.


På dansgolvet: Linnea, Sanna och Nikita.


Lisa (smurf), Jenny (Cruella), Linnéa (död), Nikita (död, våldtagen fjortis)

Det var allt.. Nu ska jag åka på bio. Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0