Peace and Love - Bu eller bä?

Jag tror sannerligen att Peace and Love är en himlans rolig festival. Jag skulle själv vilja vara med och festivala. Är så ledsen att jag inte är hemma, det skulle verkligen vara en kul grej.
Nu är det ju så att Peace and Love är en stadsestival och breder ut sig över HELA staden. I år har de även flyttat campingen längre bort för att utvidga festivalområdet  och då blockeras i princip hela staden.
Detta är väldigt jobbigt för oss Borlängebor då vi måste ta långa omvägar för att ta oss till saker eller för att inte snubbla eller cykla på någon hårdrockare eller full, blond fjortonåring..
Festival folket tar knappt någon hänsyn till oss som bor i staden utan springer runt i hela stan och kastar skräp och springer runt och skriker och har sig. 

Men som sagt, jag tror verkligen att det är en rolig festival och jag är sååå avundsjuk på dem som kommer gå alla dagar och ha så himla kul.

Trots allt negativt, så får man ju stå ut. Det är ju bara en vecka. Jag menar, en vecka om året är det ju bara kul att det kommer folk. Jag älskar Peace and Love faktiskt. Trots allt så är det kul att det händer nåt.

Länge leve Peace and Love festivalen i Borlänge!

/AnnSo 

                     

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh, det låter ju helt underbart :D

jag ska ut till stugan nu för att bada och sola, sen ska jag försöka svara på alla frågor på min frågestund :p heeh

2009-06-24 @ 10:41:00
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

Jag skulle gärna åka iväg på det:) men har hittills aldrig varit på någon festival. vet inte om jag skulle klara av campingen:S hah!



Svar: Jodå en heltokej dag fast jag skulle gärna ha varit ledig och varit ute i solen istället:P hur har din dag varit?:)



/E

2009-06-24 @ 19:54:22
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0