Is it impossible?

Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att gå upp på morgonen. Klockan började ringa 8.15, jag går upp 9.20. Vad är det för fel? Har bestämt att träffa Tobias på kupolen kl 10.00.. så nu gäller det att lägga på ett kål.
Ska dit och kolla student-mjukisdjur och kanske äta nåt om vi hinner och har råd.. Ska till Jenny senare med lite presenter. Är så glad för din skull att du tar studenten nu, banan! <3

Nej, nu måste jag skynda mig att käka lite frukost och slå in paket.
Fixa håret måste jag göra också, ser ju hemskt ut.
och faaan. Jag åker upp till Fågelsjö imorgon och jag kan ju knappt nåt om det. Helvete. :/

Skriver mer sen.
Ha en bra dag! /AnnSo

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är också glad:D jippi!! Tack så mycket för presenterna!!:D ja kommer sakna dig banan hoppas du får trevligt nu, ska försöka hinna upp hur de nu ska gå till!:) <3

2009-06-04 @ 10:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0