Paddla, inget för mig?

Hänt mycket idag. Spelade imorse.
Orkar inte skriva så mycket nu..
Jobbat. Paddlat kanot. Inte riktigt min grej, om jag får säga det själv.
När jag, Jenny, Gisla och Anders (en karl som bor i byn) var ute och paddladehackade vår kära Malin grönsaker och förberedde till Tacos. Häärligt där.

Blev skit segt efter maten. Tänkte blogga mycket tidigare och kolla på Skärgårdsdoktorn, men det blev aldrig av. Nu ska jag sova. Jenny ligger och kollar på vänner, men jag orkar inte..

Skulle lagt ut bilder från paddelturen också, men det får bli imorgon (om jag kommer ihåg)

Godnatt på er och sov gott :)
Puss hej
/AnnSo

Tog lite knas bilder med camen så det blir roligare.

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0