Pellekan made my day

Det är väl hur kul som helst att prata med gamla vänner från förr och att det faktikst flyter på när man pratar (eller i detta fall skriver..).
Idag skrev jag med min gamla vän Pellekan. Vi gick 7-9an tillsammans och det var även han jag gick på balen med. Vi var typ bästa vänner då, men sen gick vi på olika skolor med pratade fortfarande på BSM och så. Men nu hörs vi inte av så ofta.
Men igår skrev vi lite på msn, men jag var tvungen att gå. Så idag skrev jag till honom igen och det är ju bara så roligt.
Försökte leta fram någon bild på oss, men hittade ingen. Får bli en annan dag.

Nu ska jag gå ner och diska. Tobias gick och la sig i badkaret så disken blev lämnad till mig. Yeees!
Skriver senare, eller imorgon. På självaste Jesu födelsedag för 2010 år sedan. Det känns såå bra. Vi har till och med lagt alla klappar "under" granen nu. (Har världens minsta gran).

/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0