Hemma från julbord

Kan ni fatta hur gott det är att äta god mat? ;)
Kvällen ägnades på Gammelgården med julbord. Hemvärnet bjöd. Kan det bli bättre?
Hur mycket mat som helst och jättegod efterrätt. Härligt.
Alla gamla gubbar var på topp efter några julöl och några snaps. Stämsång är ju så himla vackert.

Innan julbordet stressade jag runt. Först hämtade jag Jenny hemma hos hennes föräldrar, sen åkte vi till hennes morbror/kusiner för att lämna pengar, åkte sen hem till Jenny i Falun, drack te och åt torra lussekatter, gick till Hemköp och hämtade ut ett paket åt Jenny, jag åkte till Tobias familj och hämtade lite grejer som ska med till Idre, åkte hem och böt om och sen gick jag ut och mötte upp Hellen, Tobbe, Ida och Anette för att kunna gå tillsammans till Gammelgården.

Oj oj oj. Mycket idag. Jo, var upp till Clara en sväng också.

Nej, nu måste jag packa klart. Ha det så fint! Hoj
/AnnSo


Bild: Hellen och jag i bussen till Italien -09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0