Jäkla bieffekter

Hallå!

De senaste dagarna har jag mått bättre och igår jobbade jag några timmar.
Nu ligger jag i sängen och det känns som om jag har världens bakfylla, men nejdå det är bara bieffekter av min medicin.
Hämtade ut medicin mot urinläckage igår som läkaren skrev ut till mig i onsdags. Och vad hände? Jo, jag tog en tablett igår kväll (ska ta en morgon och en kväll) och i natt efter jag matat Anton mådde jag så illa att jag spydde och nästa gång han skulle ha mat blev jag så yr att jag nästan svimmade, tur att Tobias var hemma. Lika när jag gick upp sen, kunde inte stå på benen långa stunder innan det svartnade för ögonen.

Så idag bara ligger jag, vågar knappt gå upp på toa. Är hemma själv, mamma har Anton och Tobias jobbar.

Hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0