Inlägg 1300

Hallå!

Jag skäms för att jag aldrig skriver längre, men ni ska veta att jag alltid har bloggen i tanke. Och det är väl tanken som räknas? Jag tar alltid bilder och har alltid kameran med mig för att sedan blogga om det som händer i mina dagar, men när jag väl kommer hem så tilltalar det mig inte att blogga. Tyvär. Jag vill känna motivationen igen. Ge mig den, tack.

Jag kan berätta för er alla, nya som gamla, att jag har fått jobb här i Borlänge till sommaren. Hur bra är inte det?! Insåg förra veckan att jag inte har jobbat i Borlänge på över 2 år, så det är nog dags nu.

Igår fick jag för mig att baka chokladbollar, jag som aldrig bakar, men goda blev de i alla fall. Och imorse kände jag för en smothie, har aldrig använt en stavmixer i hela mitt liv, den blev kanon god. Gjorde smothien på banan, blåbär och hallon/vanilj youghurt.

Som rubriken säger så är detta mitt 1300:e inlägg. Tänk vad mycket jag har bloggat på två år.
När jag startade bloggen (för två år sen) hade jag som mål att bli rik, haha, men nu är det min roligaste hobby (när jag väl bloggar).

Tänkte göra några tidsinställda inlägg nu som kommer poppa upp under dagen.

Ha en bra torsdag! KRAM!


Mycket god! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0