Midsommar helgen i Stockholm

Tänkte (äntligen!) lägga in en del bilder från helgen i Stockholm över midsommar :)


Nicklas H, Hellen och Magnus... Vi på jakt efter ett systembolag.




Min bästa hv-kompis, Hellen.






Majstången på Skansen.


Liten bil med kurbits.


Gammeldans på dansbanan.


Duktiga spelmän.. Tyvär hade de ingen extra fiol, jag frågade faktiskt. Haha.


Nicklas L och jag på väg in till stan från Skansen.


Fina, vackra Stockholm.


Jag, inne på TGIF (Thank God it's Friday). Och ja, det var faktiskt fredag.


Jag är klantig, det vet vi alla. Men denna gång var det faktiskt inte jag, utan min kära Hellen. Hon tappade noterna nästan direkt efter att vi lämnat Armemuseét bakom oss. Efter att vi spelat på Slottet och kommit tillbaka till hotellet tog vi oss en promenad för att se om noterna låg kvar där hon tappade dem, och ja, det gjorde de. Men efter en väldans massa regn och MÅÅÅÅNGA bilar senare, såg de inte så fräscha ut längre.


Det var bara att kopiera upp nya....


På lördagskvällen var vi ett gäng, både unga och äldre, som först käkade på restaurangen och sen gick till en liten pub. Hellen lämnade ganska tidigt medan jag stannade kvar med pojkarna.
När jag kom hem och skulle lägga mig hittade jag den här fina lappen på kudden. Underbara hv-kompis, Hellen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0