Fler bilder från the wedding :) - tidsinställt

När jag är på jobbet imorgon (idag) tänkte jag att ni kunde få se fler bilder från min systers bröllop förra lördagen.
Jag vill inte lägga ut så många kort på olika folk, eftersom det är faktiskt lag på att fråga personerna först. Men några kort kan jag bjuda på och är det någon som syns på ett kort där ni inte vill vara med, så säg till! :)

Ni får ha överseende med att bilderna kan vara lite suddiga.




Tittar på Tobias...




Min/vår bror spelade gitarr och en duktig tjej sjöng till.






Två av mina bästa vänner, Sara och Anna B, var servitriser och skötte sig mer än utmärkt.


Jag och min älskade man.




Jag sjunger sången som jag skrivit till min syster...


Heléne skrattar åt min text och har några tårar i ögat.








Kommentarer
Postat av: emelie

Grymt fina bilder :)

vart kommer tårtan ifrån ? :)

2011-08-01 @ 22:05:44
URL: http://hallonglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0