What to do?!

Jag tror jag blir galen. Dessa eviga val man måste göra. Visst, nu jobbar jag ju här uppe och trivs bra och bla bla, men efter april - vad ska jag göra då? Vad ska jag göra i höst?

Det skulle ju vara så himla roligt att åka ut och på en långresa en "sista" gång, men jag har lovat mig själv att inte åka på några resor 2011 plus att det kommer ta lång tid att spara ihop pengar, så jag skulle inte hinna resa i höst i alla fall. Men det skulle ju vara det roligaste. Resa i Asien. Thailand, Malaysia, Kina, kanske Japan. Ja, ni fattar.

Eller ska jag börja plugga i stället? Läsa någon kurs eller program inom turism? Eller något annat jag är intresserad av.

Eller ska jag fortsätta söka jobb och satsa mer på ett eget hem (tillsammans med Tobias, såklart). Försöka få till ett riktigt hem som är VÅRAT, och inte veta att vi måste lämna hemmet gång på gång och flytta hem igen. Huh.

Jag hatar val. Det spelar ingen roll om det är något stort som detta eller om det gäller vilken tröja jag ska ha. Lika svårt i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sitter också här med massa val, det gör mig galen och ger mig ont i magen. Ibland önskar man att någon annan kunde välja och bestämma åt en.

2011-01-09 @ 19:20:02
URL: http://bloggmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0