Sommaren är kort

Har precis tvättat klart bilen, så nu är den ren och fin. Till och med blänker lite, haha.
Jag satt på mig mer "skitkläder" när jag gick ut och igår fick jag ett par fake-foppatofflor som jag haft på mig nu.

När jag nästan var klar fick jag en glass av pappa som jag började äta på och självklart när jag gör saker har jag radion på.

Nu till det roliga. De började spela "Sommaren är kort" och första raden är som ni alla vet:
"inte ett moln, så långt ögat kan nå" (jag kollade upp på himlen och faktikst, inte ett moln"
lite senare sjöng han:
"Med en glass i min mun" (fick precis en glass som jag hade i munnen)
"i sandaler av plast" (faktikst, eftersom jag hade fake-foppatofflorna)

Haha, jag stod och skrattade för mig själv. Nu ska jag plocka ihop lite efter mig.

Ha det fint!
/AnnSo


Jag är inte dum... Jag har bara otur när jag tänker..


Kommentarer
Postat av: Marcus

sv: Kul att du fick se dem i alla fall så :)..Men trökigt det som hände..

2010-06-23 @ 13:45:27
URL: http://tokigamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0