Imorgon smäller det!

Gaaah! Jag kan inte fatta. Imorgon är det 19 juni. Det betyder - BRÖLLOPET I STOCKHOLM! Det är ju detta vi har väntat på och övat till i, ja, månader.
Blir nog ganska nervöst när vi väl är där, men det ska bli roligt.

Så, kolla på TV imorgon om ni ser när vi spelar. Vi står på Stureplan och spelar där i några timmar, både före och efter kortegén. Jag står längst fram till i mitten fast mer till höger (om man tittar på TVn framifrån).

Jag är dock så klantig så jag kommer säkert ställa till med något. Haha, vi får hoppas på det bästa.

Nu ska jag gå och sova. Kram på er!
/AnnSo


Bild: Google

Kommentarer
Postat av: Broder

Men jag som alltid tittar på tv:n bakifrån hur ska jag göra då?

Lycka till!



Micke

2010-06-19 @ 15:50:35
URL: http://blogg.mikaelhummelgard.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0