Claras student 2010

Igår blev det inget bloggande, men det blev mycket firande hela dagen.

Började med att spela med BSM för alla glada studenter på Soltorgsgymnasiet, grattade Clara med flera i parken och sprang vidare till Haga.
Sen gick vi (jag och Tobias) hem och åkte ner till stan och grejade lite, åkte hem till min vän Annika (som jag aldrig hittade på i Soltorgsparken) och gav henne en nalle och kort (dock var hon inte hemma än, men träffade henne senare...).
Svängde in i Konsum också och hämtade ut biljetterna till WINNERBÄCK! Wiihooo..
Klockan 15 gick vi, hela familjen, hem till Clara och grattade henne. Det var mycket folk och det blev mycket mat och det var ju bara så gott. De hade gjort jättefint på gården med partytält och allt. Jag är mer än nöjd över gårdagen.

Vid 20 tiden gick jag hem och bytte om till "mindre fina" kläder och sen gick vi tillbaka till Clara och förfestade med hennes klass.
Strax efter 22 gick jag och Tobias ner till stan och mötte upp hans vän Rasmus, tog en sväng runt i Liljekvistaparken och sedan vidare till Flamingo och var där och dansade natten lång (eller i alla fall till 2 när de stängde).

Haha, vem uppfann klackar egentligen? Om det inte hade uppfunnits så hade man aldrig behövt ha ont i fötterna. För nu hör det ju till att ha klackar på fötterna när man drar ut och dansar.

Lägger in ett antal bilder från igår.
/AnnSo


Vi går och spelar....


Jag och Clara i Soltorgsparken.


Clara i Soltorgsparken


Clara och hennes föräldrar.


Studentkram. Clara kramar en av sina bästa vänner Jonna.


Tjejklassen TV3B.


Clara på vagnen.


Deras vagn


Clara hemma på gården.


Tobias, David (Claras vän) och jag.


Clara hemma i tältet.


Första tårtbiten.


Skylten.


Allt som hon hade runt halsen.


Öppning av paket


Här har hon öppnat presenten från mamma och pappa. Lasse Åberg-glas.


Här öppnar hon min present


Clara och hennes pappa Per-Arne kollar i min present. Ett album med kort från vi var små.


Clara visar upp....


Sidan om mig och Clara som Backstreet Boys. Haha.


Presenten från hennes föräldrar


Tack-kram.


Clara och jag.


Förfest med Claras (gamla) klass TV3B.


Skål!


Glada tjejer.


Fina flickor. Jonna och Clara.


Klassen sjunger för Louise. (Bilden är mörk för jag tog den med blixt)


Annika, på Flamingo.


Annika och jag.


Jag och min älskade Tobias. Du är så underbar, älskling.


Rasmus och Kim


Jag och härliga Jonna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0