Skit kommun!

I fredags fick jag avslag från kommunen att jag inte får läsa kursen i Falun på distans. Jag menar, varför? Visst, Engelska B finns i Borlänge - men inte på distans och nej, det är inte så enkelt att åka hem 50 mil (fram och tillbaka) för att läsa engelska några gånger i veckan. Haha, galet sjukt.

Så i alla fall. Ringde till en man som är chef över hon som gav mig avslag. Han var inte så förstående samtidigt som han skulle prata med henne om varför jag inte får läsa den på distans.

Nej, nu sks jag duscha innan jag möter dagen. Ikväll blir det bio med Daniel. Ska bli kul.

Och jaaaa. Titta ut, titta ut. Jag ser det har snöat, jag ser det har snöat. Haha, snöööö. Älskar't! Hoppas att det håller i sig med både kylan och snön för då  kan jag inviga mina fula uggs.

Hej så länge!
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0