Det brinner i bröstet

Ett stort tryck över hjärtat, snabba och oroliga andetag och andningen som känns så ansträngd. 

Det bara kommer. Igen. Det blev bättre, men blir nu sämre. Tredje dagen (av fyra) som jag är hemma den hör veckan. 

Jag skäms. Att jag inte klarar av att gå in i en affär utan att bli helt förstörd, att jag inte kan jobba mina ynkliga 50% som jag ska vara på jobbet. Ingenting klarar jag själv. 

Igår när jag hade släppt av Tobias på jobbet så gick jag med in för att handla lite. 
Det började med en liten oroskänsla i bröstet, men efter att jag gått runt i en liten cirkel kom den stora paniken - jag klarar inte det här. Jag skyndade mig förbi kassan, utan att jag fått med mig en enda grej. Gick snabbt med paniken, andningen och trycket i hjärtat och satt mig i bilen. 

Där satt jag, på Willys parkering, och storgrät. Tårarna sprutade och jag bara grät och hulkade. 

Det var första gråtattacken jag fick igår, av vad som skulle visa sig bli två innan dagen tog slut. 

Nu ska jag vila och lugna ner mig.

Med kärlek! 
AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0