Hämta och lämna själv på förskolan, känns långt borta

Nu är klockan 6.30 och barnen har precis åkt med Tobias till förskolan. 

Det känns lite tidigt att skicka iväg dem dit när jag "är hemma", men att vara själv hemma med dem på morgonen är inte ett alternativ för oss. Inte än, inte nu. 
Jag blir svettig, får panik och hjärtklappning bara av tanken att få i väg dem till förskolan själv, tänk er då hur jag skulle må efteråt om det verkligen hände..

De senaste dagarna har jag känt mig helt okej. Jag försöker ta mig ut i sociala situationer, ibland går det bra men ibland går det inte alls och jag måste ha någon med mig, jag kan absolut inte åka och handla själv än. 


Med kärlek! ❤️
/AnnSo

Fick en liten present av mamma igår. Hon tyckte att den passade mig, och ja jag håller nog med. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0