Inga problem, jag mår bra nu... eller?

Just nu ligger jag och skakar i soffan. Helt likgiltig och tom efter att ha blivit stirrig, hyperventilerat, känt ett stort tryck över bröstet och hjärtklappning. 

Klart att jag kunde gå på leklandet med Tobias och barnen nu, jag mår ju hyfsat bra. Jo, så länge jag är hemma eller är med folk jag känner väl, ja. INTE bland flera hundra okända människor med vuxna och barn. 

Dock är det nog nyttigt att jag gör dessa tabbar, så att jag inser att jag faktiskt inte är frisk än. Att jag inombords inte är så frisk som jag tror. 

Något annat som påverkar mitt mående är såklart den brand vi blev drabbade av natten till igår då min bil BRANN UPP. Helt otroligt, på riktigt. Sånt som man tänker "äh, det händer aldrig oss..." 


Men så plötsligt vaknade vi av kraftiga smällar och bilen stod i höga lågor. Och även vår finare bil blev förstörd och måste in på verkstaden. 

Så gårdagen gick enbart åt till att fixa allt gällande bilarna; försäkring, bärgning, sanering och hämta hyrbil. 

Sömnen natten till idag blev inte så bra heller då jag, så fort jag blundade, såg branden framför mig och oron över att den nya bilen skulle fatta eld fanns hela natten hos oss båda. 

Ta hand om er!
Med kärlek ❤️
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0