Känns ta mig fan helt åt helvete

Idag är det pest. Har gråtit flera gånger och hoppas på att få komma iväg till någon snart. Tobias är i alla fall hemma nu och kan hjälpa (läs ta helt och hållet) Anton som bara skriker och skriker. Det känns fördjävligt idag, rent utsagt.

Nu ligger jag i sovrummet och ska vila lite i mörkret. Så känns det nu, helt mörkt!
Måste ta mig till hemvärnsrepet om en timme. Måste (behöver) komma ut bland folk. Räkna dock inte med att jag är trevlig. Men jag går dit för att spela och genom det känna den lilla, lilla smula med glädje som finns plats i mig för tillfället.


Kommentarer
Postat av: österberg

jag kanske kan komma förbi någon dag och försöka muntra upp dig vi kan kolla på Huss tanten =) .. hoppas det blir lite bättre efter du varit och spelat.

Svar: Tack, Daniel. <3 Du är välkommen när som, det vet du. Mitt bästa stöd.
AnnSo

2012-09-11 @ 18:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0