Tjockisen ligger och jäser

Hallå!

Ligger i soffan hemma och är ganska trött. Har inte sovit middag alls idag (vilket jag annars oftast gör minst en gång om dagen) och vaknade 7.30, så konstigt vore det om jag inte var trött.

Jag och Tobias har varit med min pappa och kollat på bil och ja, vi hittade en som vi är intresserade av men inget är bestämt än.

Till vår stora glädje har vi också (ÄNTLIGEN!) fått tvättmaskinen inkopplad idag. Wiiiie! Nu jäklar kan vi tvätta utan att boka någon himla stuga :)

Såhär såg mina fötter ut tidigare. Svullen som en stor padda nu, haha. Lite svårt att gå när känseln i fötterna inte är till så stor respons, men.. Snart är det över :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0