Godnatt!

Efter en helg med massa stå-hej och äventyr har jag återgått till vardag idag. Fick till och med jobba några timmar, inte illa. Ikväll har jag testat mina klarinettkunskaper i en ny orkester. Lite annorlunda mot hv, men ganska roligt ändå. Så det blir nog att spela lite mer i denna också. Nu ska jag gå och lägga mig, jobbar lite imorgon med. Då som ledsagare åt en härlig prick. Har nyss kikat igenom Robert Gustavssons imitationer (tre av dem) av Tony Rickardsson på Idrottsgalan. Man kan ju inte annat än skratta. Det blir dåligt med både uppdatering och bilder, men se det possitivt. Tänk va glada ni blir när det väl kommer ett inlägg och till och med en bild. Sov gott, mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0