Glädjen finns nu..

Som ni vet har det varit 7 jobbiga veckor på senaste och därav att jag inte känt kärlek och glädje till min son. Varit deppig och inte förstått att jag har ett barn överhuvudtaget. Men efter att ha varit hos KBTn första gången och fått prata av mig och smälta in allt som hänt så känns allt bättre och lättare. Jag känner mig till och med glad och lycklig med MIN lilla son.

Ibland kan jag tänka "hur tänkte jag när jag ville ha barn?", "varför valde jag det här?" men då jag tittar på det lilla underverket ångrar jag mina tankar snabbare än jag hann tänka dem. För han är ju för go och jag månar om honom till 110%. Min älskade, fina, gulliga prins.

Kärleken till denna gosse är oändlig och jag kämpar varje dag för att må bra och bara känna glädjen av att vara Antons mamma.


Anton 5 dagar på BB, dagen innan vi åkte hem.


Anton och hans tremänning Mathilda (2,5 månader) 19 juli.


Trött liten grabb...


Mys i vagnen.


Plutten med min bästa Jenny.


..och med bästisen "hunden".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0