V.35

Hej och godnatt!

Tänk att en hel vecka till har passerat snart. Nästa vecka är det några rep som står på schemat och Festival Salute, den stora fyrverkerikonserten vid Älven och lite jobb också.

Jag har faktiskt hoppat in och jobbat några timmar ikväll. Mycket bra. Jag gillar mitt jobb som assistent.

Jaa, just det! Jag och mamma var och handlade möbler till lägemheten idag. Wiiiie! Lugn, jag och Tobias hade redam kollat och bestämt vad vi skulle köpa. Det blev en del + beställning  av säng och soffa :)

Imorgon åker jag bort några dagar och tar inte med mig någon dator, då jag sagt upp mitt internet på min bärbara.

Så om det är dött på bloggen några dagar vet ni varför, men det kan ju kanske dyka upp något. Det var man aldrig.

Nej, hörni! Nu ska jag sova. Godnatt!


Bilden är från Turkiet 2009. Tog kort på stranden med fotograf och han gjorde flera bilder i photoshop sen. Detta är bara en av mååånga bilder som togs den kvällen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0