Redo för intervju

Hallå och god förmiddag!

Om man vore döv skulle man tro att en dimma lägger sig utanför fönstret eller att vulkanaskan på Island nåt Borlänge, men är man inte döv - ja då hör man (ganska logiskt). Takläggarna springer runt på taket och bankar så det flyger spån(?) över hela gården.

Har precis kollat busstider in till Falun då jag ska på arbetsintervju klockan 14. Spännande.

Ikväll ska jag på genrep inför Salute imorgon. Det kommer bli mycket kallt ikväll har jag en känsla av, men jag får pälsa på mig som kall vinterdag.

Nu sitter jag och skriver med en turkisk tjej som gick i min klass på Malta, Özlem. Mycket roligt att vi fortfarande hörs ibland. Tänk, det är 3 år sedan jag åkte dit. Galet.


Jag och Özlem. Three years ago...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0