I'm back!

Hallå!!

Nu är bloggpausen över och jag tänkte börja skriva lite igen. Blir helt knäpp av att inte skriva av mig. Haha.
Men det har hänt mycket på senaste, må ni tro.

Vi, jag och T, har fått nyckeln till vår lägenhet (förra måndagen) och har börjat att flytta in lite grejer. Vi har inte haft så bråttom med att flytta in men snart bor vi där. Wiiiie!
Jag har börjat att vara ledare för två barngrupper i folkdans, vilket är jätteroligt - men ganska svårt ibland.
Något annat är att jag fått lite jobb också. Eller hade ni frågat mig för en timme sen hade jag svarat "Nej, jag får aldrig jobba. De ringer aldrig.", men nu ska jag jobba ikväll tills imorgon kväll. Bra va?

Håller på med att skriva personligt brev, tänker söka jobb i Romme Alpin igen. Skulle vara grymt kul att jobba där igen, jag har faktiskt saknat Romme.

Nej, nu måste jag fortsätta. Ha det så bra, uppdaterar nog lite till innan jag cyklar till jobbet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0