Hemma i Borlänge :)

Hej på er, mina glada anhängare!

Jag hade det verkligen kanonbra i Idre och kommer absolut sakna den byn i vinter. Kommer bli tråkigt att inte jobba där igen, men samtidigt ska det bli så himla skönt att vara och bo på hemmaplan med alla våra härliga vänner och våra familjer. Vi känner oss ganska klara med Idre nu. Men att hälsa på är ju aldrig fel.

Jag kom hem till Borlänge i tisdags eftermiddag och vad har jag haft för mig sedan dess då?
Jo, haft salute-rep på tisdag kväll, jobbade hela dagen igår och idag har jag bakat (säger man bakat, eller gjort?!) lasange och varit för mig själv. Gick på Kupolen en sväng och spelade klarinett en timme nyss. Duktiga jag. Känner att jag måste öva lite inför lördagens Festival Salute.

Jo, vi har takläggare här hemma som ska lägga om vårt tak och ja, de väckte mig och Tobias imorse. Det LÄT(och kändes) som om de skulle komma genom väggen vilken sekund som helst. Så där sket sig den sovmorgonen. Så ikväll bestämde vi att sova hos Tobias istället. Haha.




Min fina, och goda, lasange. Mycket god! Och eftersom jag inte äter kött så är den självklart vegetarisk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0