Tomorrow is the day

Hej på er!

Igår blev det inget inlägg då jag tillbringade mesta delen av dagen i tvättstugan och kvällen dansade jag med mina härliga danskompisar.

Idag har jag städat, varit på Kupolen, jobbat lite grann och så som alltid på tisdagar hemvärnsrep.

Om 12 timmar sitter jag och Anna B på tåget mot Stockholm. Den dag vi längtat efter sedan april då vi bokade biljetterna till WINNERBÄCK på Cirkus. Vi ska ha så himla kul och det pirrar i mig varje gång jag tänker på morgondagen. Haha.

Vi kommer även möta upp min bästa vän från Idre, Elin, imorgon kväll. Heldag i storstaden. Vi kommer hem på torsdag eftermiddag igen.

Nu ska jag vara lite med Tobias innan jag ska sova för att orka med morgondagen.
Jag tar inte med mig någon dator, så det blir nog ett inlägg på torsdag när jag återvänt hem till lägenheten.

Godnatt!!


Hittade en gammal bild på oss på Tobias dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0