Skriva om vad?

Hallå, hallå!

De tre senaste dagarna har jag i princip inte gjort så mycket speciellt, utom att hängt med lite vänner och så. Därför har det inte blivit så mycket bloggande, finns ingen inspiration.

Idag har jag varit hos min vän Kattis och hennes son M och hälsat på en sväng. Mycket trevligt. Efter att jag varit hem och lagat (äcklig) mat hämtade Jenny upp mig, vi åkte hem till henne, bakade kakor och sjöng ur hennes sångbok som hon fick i födelsedagspresent av mig i september.
Ikväll har jag varit på hv-rep och tittat på tre avsnitt av Modelljakten där en av mina favvobloggare Kenza är programledare.

Imorgon ska jag försöka att hålla mig hemma och plocka, diska och städa. Det behövs. Imorgon kväll ska jag ut på äventyr, vilket ska bli spännande. Jag har längtat efter att få göra detta igen sedan i vintras. Hmm, vad kan det vara?

Oj, oj, oj. Klockan tickar idag också. Sängen kanske? Godnatt!

Slänger in en bild från stranden i Ystad.


En riktigt grymt rolig vecka med mina bästa hv-polare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0