Omg, jag läser en bok!

Helt otroligt. JAG har fastnat i en bok. Jag trodde inte att det var möjligt. Helt galet vad stolt jag är. Sen är det ju en helt annan sak vad det är för bok, men ändå - jag har läst över 170 sidor på 3 dagar. INTE ALLS LIKT MIG.

Jag vet inte varför denna bok är så intressand och fängslande, om det är en intressant person den handlar om eller för att den just är skriven från verkliga livet. Just det, en självbioagrafi.

Att läsa böcker har alltid varit min stora fiende och när Jenny häromdagen sa "här, låna den här boken" så skrattade jag bara och sa "Haha, jag läser inte böcker..". Hon svarade "ja, men du gillar ju bloggar och sånt."

Boken följde i alla fall med hem och i förrgår började jag läsa i den och jag är fast. Så fort jag får en liten stund över läser jag. Galet, jag vet.

Nu undrar ni förstås vad det är för bok, Ego Girl av Carolina Gynning. Herregud, vad mycket den tjejen har varit med om. Farliga, galna saker som man bara tror händer på elaka filmer.

Så får ni chansen att läsa denna bok - gör det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0