Lördag 15 oktober

Hej och hå!

Snart åker jag för att jobba, men idag är ingen vanlig jobbdag - vi ska ut och dansa. Det ska bli jättekul att få dansa lite. Jag blir nykter såklart och det är jätteskönt.

Var även nykter igår med mina hv-pojkar. Vi tittade på rugby-vm, Sagan om ringen (eller det var på i alla fall) och snackade bara massa bra skit. Mycket trevlig kväll.

Idag har jag hälsat på min bror med familj, lämnat bilen hos mamma och pappa och tagit en promenad runt älven med D.H.

Nu ska jag göra mig klar för att dra vidare till min brukare. Ha en bra kväll!




En vacker bild på mina hv-pojkar (tagen i Ystad). Nicklas H, Jesper, D.H och Tobbz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0