Onsdag 25 maj 2011

Hej på er!
Jag har bestämt mig för att skriva minst ETT inlägg om dagen och eftersom jag inte skrivit något idag så gör jag det nu.

Idag har jag varit med Tobias och ätit på Kupolen, tagit en promenad tillsammans med honom och hunden samt varit inne i Falun med mamma och sprungit/gått årets "Tjejruset".

Och vet ni något mer? Jo, det ska jag tala om för er alla - jag ska börjar jobba (intro) imorgon. Så från och med imorgon är det slut på att vara ledig hela dagarna. Jobba 8-18. Det ska bli jätteroligt. Skriver nog när jag kommer hem, om jag inte är allt för trött.

Här kommer en bild från ikväll som får avsluta dagen...


Laddar med banan innan loppet.

Kommentarer
Postat av: Jimmymarianne

I like your website. Good job.

2011-11-07 @ 10:15:20
URL: http://jimmymarianne.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0