Ny mobil! Wiiie

Åh, jag vet att jag låter pryltokig men det är jag egentligen inte. Okej, kanske en liten gnutta. Jag har i alla fall haft min (gamla) mobil i 1 år och 8 månader, så då är det faktiskt okej att byta. Så nu blir det nog inga pengar kvar av min lön som kommer i slutet på månaden, men det är det värt.

Jag har varit jättenöjd med min förra telefon, men det jag saknat är större sms-minne och bra internet-anslutning (alltså att det är smidigt att surfa). När jag (på min förra) skulle läsa bloggar anpassade inte sig mobilen efter sidan, utan jag fick dra fram och tillbaka, fram och tillbaka i sidled och ja, det tog mycket tid - och pengar.

Jag har bara haft min nya telefon några timmar, men jag är så himla nöjd med den. Den är EXAKT som jag vill ha. HTC Wildfire S (kom till butiken idag). Åh, den är så vacker! Akta dig, Tobias. Du har fått konkurens. Haha.

Ikväll har jag varit millitär. Var på en skjutbana inne i Falun (Jämmerdalen) och spelade cermoni med Hemvärnets musikkår Borlänge. Gick väldigt bra, trots att jag kände mig yr och basken klämde på huvudet så jag hade sprängande värk. Men så kan det gå. Jag är fortfarande yr, men mår mycket bättre.

Imorgon åker jag till Söderfors med Idre kyrkokör, ska bli jättekul att träffa dem igen och sjunga lite på söndag. Kanske kan blogga därifrån, nu när jag har en supermobil. Hihi.

Godnatt min kära tittare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0