Måndag med Jenny

Hej och god kväll!

Igår blev det inget inlägg, men i alla fall ett imorse innan jag åkte med Jenny på äventyr.

Vi hade tänkt att åka till Säterdalen och ha picknick, men vi ändrade planerna och åkte till Carl Larsson gården i Sundborn som de två kulturnördar vi är.
Vi hade verkligen jättetrevligt och det var jättekul att gå visning i huset. Riktigt fint. Eftersom både jag och Jenny jobbat själva som guide så är det såklart extra roligt att gå på visningar.

Vi gjorde jättegod picknick och hade med, lax och ägghack (hackade ägg med majonäs) med sallad + bröd, och åt på en mysig filt.

Efter att ha varit onyttiga med både majonäs och munk så tog vi oss till Friskis och körde ett medelpass.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt, hämtade min bil hos Tobias och sen bara tittat på Skilda Världar + ätit lite paj. Haha. Så svårt att låta bli det goda.

Här är några bilder från dagen. Godnatt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0