Härlig torsdag

Hej!

Nu har jag gjort det igen, inte bloggat. Men nu är jag på G för ett inlägg i alla fall.

Idag har jag varit och hälsat på på jobbet som jag ska ha i sommar. Trevligt trevligt.
Efter jag traskat hem i spöregn, och ätit lite mat, cyklade jag hem till bästis-Jenny och tillbringade eftermiddagen hos henne. Vi gick till ICA och köpte lite ingridienser som saknades och sen bakade vi goda (om man gillar mörkchoklad) kakor och senare satt vi oss i soffan och kollade på en bra Beck-film (hör och häpna, denna film hade jag inte sett tidigare?!).

När jag cyklat hem bytte jag om till träningskläder och gick och mötte Tobias och tog en sväng vid älven. Mys.

Nu ska vi nog lägga oss och kanske se en film eller lite OTH (One tree hill).

Godnatt mina kära (men få) läsare!


Kakorna, innan de kommit in i ugnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0