Depp-tisdag

Åh, jag börjar inte ens med ett "hej", känner mig alldeles för otrevlig idag.

Har varit deppig, vet inte över vad, hela dagen. Började redan imorse innan jag skjutsade Tobias till jobbet och sen har jag bara varit nere hela dagen. Hoppas på min Gud (om någon finns) att jag är piggare och gladare imorgon.

Jag har i alla fall varit lite nyttig idag och vikt tvätt, men mest slöat framför "Skilda Världar" och ikväll pallrade jag mig faktikst till ett hemvärnsrep. Bra jobbat, AnnSo!

Det är så tråkigt nu när Tobias har börjat jobba. Vem ska jag då vara med? Haha. Som tur är har jag vänner att vara med. Ibland.

Nu ska jag fortsätta vara deppig och samla lite energi tills imorgon. Hörs imorgon igen när jag är lite piggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0