Våååår!

Oh jaa! Nu börjar det att smälta även här uppe. Ca. 6 plus och strålande sol + rejäl vind har vi haft idag.
Nu är mina föräldrar äntligen uppe, så jag och Tobias bor med dem uppe på fjället. Sköönt. Och så är jag ledig nu i 4 dagar (3, kvar..).
Idag har jag och pappa åkt lite slalom. Ja, det stod rätt. JAG har åkt SKIDOR! Gick galant, bortsett från den grymma blåsten.
Har även köpt ett par jättesnygga solbrillor idag. Wiiie, älskar dem.
Sitter nu vid Tobias dator nere i byn och väntar på att tvätten ska torka. Har tvätt-tid mellan 16-20, så får sitta här ett tag till. Hihi. Men jag har laddat upp med popcorn och tittar just nu på "Lyxfällan".
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0