Tisdag 1 mars

Hej på er!
Äntligen skriver jag igen, kul va?

Efter att ha jobbat flera dagar i rad (monsterpass) så är jag äntligen ledig igen. Nu fyra dagar i rad och det som står närmast på schemat är att ta en tur upp till fjället och åka bräda. Solen skiner och det är kanonväder ute.

Jo just det! Jag har varit arg under morgonen också. Dettta skulle ha varit den enda dagen på en månad som jag och Tobias skulle vara lediga tillsammans, men han tog ett extra pass då en av hans arbetskollegor skulle åka hem.
Imorse strax innan 8, ringer den här killen - då han inte åkt hem - men då är det ju redan bestämt att Tobias skulle ta hans arbetspass och de hade redan planerat för honom på ICA och ååååååh. Så jävla oanvarigt att inte höra av sig i tid och låta någon annan ta ens jobb när man ändå inte har något speciellt för sig.
Eftersom jag och Tobias skulle varit lediga tillsammans idag hade vi planer på att åka på en liten mini-semester över dagen men skippade de planerna när Tobias skulle jobba, vilket vi kunde ha åkt i alla fall nu när han (arbetskollegan) aldrig åkte hem. Ååååååååååååh!!!

Aja, nu ska jag sätta på mig skidkläderna. Ha en bra tisdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0