Sol vs regn

Tjohoo!
Nu är jag hemma igen efter att ha åkt bräda och grillat korv.

Skrev ju innan jag åkte upp att det var så fint väder, och ja det var det också. Då.
När vi kom upp så var det kanon väder och jag tänkte "ääh, jag skippar skidbrillorna idag och kör bara på solbrillorna" vilket jag inte skulle ha gjort. Innan första åket var klart hade solen gått i moln men tittade fram lite då och då och även lite under korvgrillningen. Men när vi åkte i ost efter maten så, håll i er nu, började det regna. Åh, fyy. Så jag fick åka med solbrillorna i regn och till min klantighet hade de såklart gått sönder när jag haft dem i fickan. Bra jobbat.

Hemma här i byn lyser då solen och jag ska mysa lite här i soffan innan jag ska hoppa in i duschen.

Ha det så fint så hörs vi.


Haha, så där kan det gå om man väntar lite länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0