Onsdag 30 april 2011

Godnatt till er alla!

Idag har jag jobbat fram till ca. 17, lagat spenatsoppa (MYCKET GOTT) och sjungit med "min" kör.

Det har varit kanonväder här uppe i Idre idag och ni kan ju gissa om jag har varit avundsjuk på alla tursiter och personal som varit lediga idag. Samtidigt som personalen är nog rätt avundsjuk på mig med, eftersom jag i alla fall jobbar...
Lugnt. Det är det enda ord som behövs för att beskriva dagen med. Knappt några gäster alls som hyrt, i alla fall på eftermiddagen.

Nu sitter jag och äter en kvällsbanan och ska snart hoppa i säng för att orka med morgondagens jobb.

Vi hörs kanske imorgon, eller när det faller mig in - och det vet man aldrig när det blir.

Godnatt, sov gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0