Vilket liv på Hushagen!

Hej hej!

Har just tittat på Lyxfällan och sett avsnittet som tog hela Sverige med storm då 23-åriga Vanita medverkade och minns att jag till och med gjorde ett inlägg om det fallet här i min blogg (kanske oktober 2010).

Ikväll har jag och Tobias (plus min pappa och hans mamma) varit och tittat på lägenheten. Åh, jag vill bara flytta dit nuuuu! Haha. Men tyvärr kommer vi nog inte välja den lägenheten då hyran kostar alldeles för mycket för vår lilla ekonomi. Så himla synd då lägenheten är nyrenoverad och jättefräsch. Men men, det finns väl flera.

Klockan 18 ikväll gick jag och mamma ner till Gammelgården och gick runt på "Vilket liv i Hushagen!" som är en vandrande teater där de visar hur man levde förr (sekelskiftet 1800-1900) och hur livet på bruket (dagen SSAB) var.

Nej, hörni. Ska strax gå och lägga mig, för imorgon blir det jobb. Wiihoo!

Det bästa som blogg.se har kommit med är tidsinställd-knappen. Himlans bra grej. Så ska nog ställa in några inlägg på bloggen så ni inte får tråkigt imorgon. Hehe..

Några bilder från teatern ikväll....
















Kommentarer
Postat av: Eskilalba

Great site. Good info

2011-11-16 @ 08:51:01
URL: http://eskilalba.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0