Se alltid livet från den ljusa sidan

God middag!

Tro nu inte att jag nyss vaknade för då tror ni absolut fel! Jag har varit vaken ett bra tag men har hållt på med lite mail och måsten. Har även räknat ut min ekonomi och lite budgets och grejs.

Så himla trist att det regnar idag. Mycket dessutom. Men jag känner mig glad ändå för idag ska jag och Tobias titta på vår första, riktiga lägenhet. Wiiie! Ska bli mycket roligt och spännande. Det är inte alls bestämt om vi ska ta den, det får vi se efter visningen. Nackdelen med just denna lya är att hyran är väldigt hög, men vi ska i alla fall kika och vem vet, kanske det är värt den höga hyran?

Jag som vill gå på teater ikväll, men som vädret är nu känns det inte så vidare. Det är alltså en utomhusteater!

Nu ska jag göra något vettigt. Så hörs vi senare! Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0