Ransäterstämman

Hej på er!

Ledsen över min hemskt dåliga uppdatering.
Helgen i Ransäter har varit mycket kul med mina favoriter. I söndags eftermiddag var vi hos min syster och fikade eftersom hon fyllde i fredags och kvällen tog jag det lugnt hos Tobias.
Igår var jag på utbildningsdag för kommunen, dansträning efter det och kvällen hos Tobias.

Här kommer lite bilder från helgen i Värmland i alla fall.


En sjö vi passerade på vägen ner, vi kom fram 00.30 på fredagkvällen (lördagnatten).


Äter lunch (majs och nachochips) utanför tältet


Finaste Jenny.


Maria var duktig och fixade till köttet de skulle ha..


Medans Maria fixade till köttet så låg resten och myste.


Diskning på G..


Kommentarer
Postat av: Caroline Eriksson

Ska du också jobba för kommunen i sommar? Vad ska du göra? :)

2011-06-14 @ 15:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0