Nationaldagen 2011

Hej och god middag!

Helt underbart väder på vår Nationaldag, eller Svenska flaggans dag som den också heter.

Idag står det mycket musik på schemat. Först fiol i folkdräkt på stan och sen klarinett i uniform ute på Rommehed. Ser fram emot en musikkväll, men först ska jag njuta av den härliga dagen.

Ni som undrar vad jag har haft för mig lördagkväll och igår så kan jag berätta att lördagkväll var jag och Tobias ut med en kompis till mig och hennes pojkvän, mycket trevligt. Ni vet ju att jag alltid går ut för att dansa, men i lördags gick jag ut i converse, tro det eller ej. Vi drog till Engelskan (där jag ALDRIG hade varit) och satt bara och snackade ett tag, tills jag blev alldeles för rastlös och drog med mig gänget de sista 20 minuterna till Flamingo och fick äntligen dansa av mig lite. En mycket rolig och lyckad kväll.

Igår var jag och Tobias bara hemma hela dagen och tog en promenad till honom på eftermiddagen. Vid 18-tiden cyklade vi ner till stan och gick på bio, "Baksmällan 2". Kul film.

Ha en fin måndag (söndag)!


Engelskan, inte min stil men det var helt okej med härliga människor!


Jag och Linda. Mycket kul kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0