Måndag 20 juni

Hej på er!

Äntligen har jag både tid och lust med att kladda ner några meningar så ni har något att läsa på denna sida också.
Som rubriken säger så har vi ju kommit över hälften av juni nu. Det är inte klokt hur fort tiden och dagarna går. Helt ofattbart. Lika bra att blogga (nästan) varje dag, för snart är jag 72 och sitter på hemmet. Då kan det vara skönt att ha bloggen att gå tillbaka till och se vad jag gjorde när jag var 21 år. Haha. Och vem vet? Kanske jag fortfarande bloggar om 50 år och är mega känd. Drömma går ju. Haha.

Jag har i alla fall haft en bra helg med både fiolspelning, tacos-mys med Anna B, utgång med dans med Anna och en skön lat-söndag med lite spelning och repetition i Falun med Hemvärnet. 

Idag har jag varit på stan en sväng på förmiddagen med mamma och tog en rätt så skaplig promenad med vovven. Klockan 14 träffade jag min chef för att få lite mer tider och sen cyklade jag till jobbet och var där till 22 ikväll. 

Åh, my god, säger jag bara. Finns nog nästan ingen som har så många jobbdagar och timmar som mig i juli. Helt sjukt. Har kanske bara 3-4 dagar ledigt helt. Plus att jag arbetar mest dygn, så då samlar jag väldigt många timmar på en gång. Men men, jag är bara glad att få jobba. Jobb och timmar = pengar! Och pengar är väl aldrig fel?

Nu ska jag strax göra mig klar och hoppa i sängen. Imorgon är det jobb igen 8.00, men slutar på eftrermiddagen.
Innan jag stänger av datorn tänkte jag lägga in ett (eller fler) inlägg som kommer poppa upp under dagen imorgon.
GODNATT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0