Kom i tid, håll koll!

Hej och godmorgon! Jag är på jobbet nu, så detta är inlagdt igår kväll.. Åh, vad jag älskar att kunna ställa in inlägg i förväg! Underbart!

Jag tänkte visa er något väldigt praktiskt som jag köpte i lördags...

När man bara går hemma eller har ett jobba med fasta tider och alltid är på samma ställe är det lätt att följa schemat på ett löst papper. Men nu när jag jobbar dygn och dag, samt är på olika ställen känns det rörigt att ha massa olika papper med scheman lite här och var så jag bestämde mig att jag ville ha en almanacka. Och det köpte jag också.
Nu har jag ordning och allt samlat på samma ställe. Kanoners va? Ni tycker säkert att jag är heldum som inte haft en kallender tidigare, men jag har liksom inte behövt eller använt någon. Men nu är det så mycket på gång i sommar/höst så en kallender är mer än välkommen i mitt liv.

Hittade denna snygga på Bokia. Jag är så nöjd!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0