Fredag 3 juni 2011

Hallå hallå!

Visst är det härligt väder ute? Och jag som gått i långbyxor hela dagen. Men jag kan erkänna att det inte alls var lika varmt när jag gick till jobbet imorse. Redan då, 8.00, sken solen och inga moln var på himlen.

Igår var jag på Kupolen och Sibylla med Tobias, Kim och Jonas (som ni såg i inlägget innan) och igår kväll var jag in till Falun med mamma och pappa på Cruising. Hängde med min vän Gunilla och hennes kille samt träffade min kära Jenny och hennes vän ett tag innan vi åkte hem (22.00).

Ikväll ska jag in till Falun igen då det är Rix Fm festival, vem vill missa Martin Stenmarck? Så först lite grillning hos Jenny och sen åka in och se lite artister och folk. 

Köpte ett snyggt linne här om dagen som jag tänkte visa er.

Vi hörs senare! Kanske ikväll eller imorgon efter jag jobbat klart. Hoj, ha så skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0