Fredag 10 juni

Hallå och grattis alla studenter idag och stort grattis till min storasyster som fyller år. Även ett glittrande grattis till min älskade vän Anna som födde en son igår kväll.

Jag känner verkligen hur tråkigt det är att inte känna någon som tar studenten, jag har inte brytt mig i detta alls i år. Blev dock sugen på att se några studenter så jag åkte till Kupolen tidigare idag och såg några på vägen. Haha.
Kommer heller inte gå på stan och fira med alla gymnasiefolk, om några timmar sitter jag i en bil på väg till Rannsäter med Jenny och några till dansare. Ska tälta och vara där hela helgen. Det blir nog kanon.

Har precis gjort en sallad till mig och Jenny att ha med på resan. Gott va?

Ha en fin helg! Jag tar ju med mig mobilen, så det kanske dyker något inlägg under helgen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0