Bilder från Falun igår

Hej hej!

Nu är jag hemma efter att först ha jobbat och sen mött upp grabbarna för öl (cider för min del), men när de gick till Vallen för att se fotboll så gick jag hem. Haha. Så mycket ställer jag upp för mitt lokala lag.

Ikväll ska jag ut med Tobias och några till, får se vilka som vill hänga på..

Här kommer några bilder från Rix Fm festival igår som jag var med Jenny och Joakim på.


Vi började med att tända grillen på Jennys "gård"...


Finaste Jenny.


Vår romantiska picknick filt.


En romantisk middag för två...


Cab med Joakim och Jenny till Falun. Fläktade skönt, lite kyligare med caben nere på vägen hem dock..




Såklart ställde vi oss längst bak på torget..


Jenny och jag. Haha, jag ser ju ut som en gammal tant!?


Tove Styrke, inte alls så bra enligt mig. Överskattad!


Åh, va bra han va - Martin Stenmarck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0