Thai vs Kina, vad blir det för mat?

Nu sticker jag iväg och hämtar Tobias så blir det lunch i stan på endera Thai eller Kina restaurang.

Jag kände att jag ville blogga om något stort för mig, men just nu känns det för privat för att skriva detta här. Det kommer så småning om, men jag måste bestämma mig lite mer först innan hela världen kan se.

Jo, förresten! Är det någon söt, liten filur där ute (och läser min blogg) och har ett jobb över eller vet någonstans där de behöver någon extra arbetare, då är det bara att höra av sig. Jag kan jobba med allt. Annars blir det plan B i höst, vilket också kan bli mycket roligt och lärorikt.

Just det ja! Jag beställde ett par vita converse i april, då vi fortfarande bodde i Idre, och i måndags kom de. Haha. Ja, vad säger man... Bättre sent än aldrig? Aja, det gör ingenting. Jag är så kär i dem ändå.

Kanske hörs något mer idag!




Snygga, innan jag började använda dem.. men så skitiga är de faktiskt inte än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0