Söndag 3 juli 2011

God kväll mina kära och nära!

Jag har haft en blandad helg (torsdag - söndag) med både P&L med Sara och mina hv-pojkar + Hellen, umgåtts med dans och spelfolk i fredags då vi hade räkfrossa och sjöng Lips, igår jobbade jag hela dagen (gick av imorse) men besökte ändå festivalen utanför grindarna med den jag jobbar med och idag har jag varit i Falun med min älskling. Ätit mat, tittat i affärer och hälsat på på kyrkogården.

Igår lyssnade jag på Miss Li - mycket bra. Hon är suverän.

Vet ni om att de redan släppt biljetter till nästa års Peace and Love? Jo då, de släppte de första i morse klockan 10. Funderar redan på att skaffa mig en. 5 artister är klara och 4 av dem vill jag se. 2 är självklara i mitt fall - LARS WINNERBÄCK och Melissa Horn.

Nu sitter jag hemma hos Tobias, som är på bio med Kim (hans bror), och tittar på Prison Break samt smsar lite med min skadade hv-kompis som krockade på cykeln igår kväll och hamnade på Falu Lasarett med brutet nyckelben. Inte så kul då vi sett fram emot Ystad i augusti. Krya på dig D.H, jag vet att du läser detta. Min trognaste läsare, näst efter min mamma! :)

Nej, nu ska jag äta lite fruktsallad svärmor köpt. Pojkarna kommer väl hem snart, hoppas jag.
Imorgon blir det jobb igen, men bara 5 timmar. Wiiiiie!

Glömt min kamera sladd hemma, så här kommer det någon bild ur min mobil...


Tjuvkikade på Miss Li över bron.


Bästa mormor och morfar. Den rosa blomman till vänster är från mig och T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0